İnsan Kaynakları

Tefa Reklam Ajansı İnsan Kaynakları Politikası

Ülkemizin bulunduğu şartları olgunlukla değerlendirdiğimizde otomasyonun amacı; iş gücünün yani çalışan insan sayısının azaltılması değil; Çalışanların verimliliğinin arttırılması olması gerektiğini ilk günden bilen ve uygulayan bir firma olmayı kendimize birinci hedef olarak görüyoruz.

Genel yaklaşımın aksine biz çalışanlarımızın birim işi daha kısa sürede yapabilmeleri için çalışma ortamlarından iş sırasında kullandıkları her türlü araca kadar sürekli bir gelişim çabası içerisindeyiz. Büyük bir firma olmanın temel esasının büyüdüğümüz ülkenin insanına yatırım yapmak olduğunu biliyoruz ve inanıyoruz ki bir personelin istihdamı ülkemizin işsizlik sayısına pozitif bir katkıdır.

Bölgemizin istihdamına katkı sağlamak için gerekli her şartı zorlayarak personel alımlarımıza ihtiyaçlarımız ölçüsünde devam ediyoruz ve edeceğiz.
Çalışanlarımız şirketimizi kendi aile ortamları gibi görmeleri için onlardan gelecek her türlü görüş ve öneriyi birinci öncelikle değerlendirmeye hazırız.

Ailemize yeni katılan veya hâlihazırda çalışan herkesin iş hayatı kadar bir sosyal yaşantısının da olduğu bilincineyiz.
Giderek arttırdığımız sosyal faaliyetlerimizle de hem firma çalışanlarının iş dışında birbirlerini tanımalarını hem de iş dışındaki zamanlarında da hobiler geliştirmeleri için üzerimize düşenleri yapmaya çalışıyoruz.

 

Tefa Reklam Ajansında Yaşam

Ücret ve Diğer İmkânlar

·          Yılda 12 maaş ödemesi yapılır, ücretler brüt olarak ödenir

·          Yemek ve ulaşım hizmetleri

·          SGK

·          Pozisyonun gereklerine bağlı olarak diğer imkanlar

·          Yaz saat diliminde cumartesi izinleri

·          Kişisel gelişimleri için eğitim programlarına katılım fırsatı

 

İzinler:

Tefa’da çalışanlarımız 1 çalışma yılını tamamlamalarının ardından yıllık izne hak kazanırlar. Tefa’teki kıdemlerine göre aşağıdaki süreler kadar yıllık ücretli izin verilir.

·          1-5 yıl arası çalışanlar için 14 iş günü,

·          6-15 yıl arası çalışanlar için 21 iş günü,

·          15 yılın üzeri çalışanlar için ise 25 iş günüdür.

 

Çalışma Saatleri:

Hafta İçi: 08:30 – 18:30   /   Hafta Sonu (Cumartesi): 09:00 – 18:30   /   Pazar: İzinli

 

Giyim Tarzı:

Günlük çalışma ortamında profesyonelliğe uygun şıklığı ve rahatlığı bir arada barındıran “şık serbest” giyim.

 

Aradığımız Temel Nitelikler:

·          Disiplinli, düzenli ve işinin takipçisi olmak

·          Sorumluluk sahibi ve inisiyatif alabilir olmak

·          İnsan ilişkilerine önem vermek ve özen göstermek; insani ilişkilerde başarılı

·          Dinamik, girişken ve üretken olmak.

·          Gerektiğinde kendi motivasyonunu sağlayabilecek enerjiye sahip olmak

·          Dürüst ve açık sözlü olmak

·          Giyimine özen göstermek; bakımlı ve güler yüzlü olmak

·          Temsil yeteneğine sahip olmak

·          Esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilir olmak

·          Müşteri memnuniyetine önem vermek

·          Gelişen teknolojiye kolayca adapte olabilen uygun bir yapıya sahip olmak

·          Sürekli gelişen yapımız içerisinde farklı departmanlar da doğabilecek görevlere kolay adapte olabilmek

·          Kişisel gelişime önem vermek

·          Takım çalışmalarına yatkın olmak

·          Pozisyonun gerektirdiği bilgisayar ve bilgisayar uygulamalarına hakim olmak

·          Seyahat engeli bulunmamak

 

 

-- Sizde bu ailenin bir üyesi olmak istiyorsanız özgeçmişinizi bizimle paylaşın --

Başvuru Formu