Kalite Politikamız

TEFA, “Koşulsuz Müşteri Memnuniyeti” anlayışı ile sunduğu yenilikçi, yaratıcı ve katma değeri yüksek ürün, çözüm ve hizmetlerle müşterilerine rekabette avantaj sağlamayı amaçlamaktadır. Bu çerçevede, “Koşulsuz Müşteri Memnuniyeti’nin” ön koşulu olan “Kalite”, TEFA için bir sonuç değil doğal bir iş yapış biçimidir.

Müşteri analizden satış sonrası desteğe kadar tüm süreçler boyunca üst düzey kalitenin sunulabilmesi ve korunabilmesi için gerekli olan Kalite Yönetim Sistemi oluşturulmuş ve dokümante edilmiştir. Bir projedeki kalitenin garanti altına alınabilmesi adına bu sistem titizlikle uygulanmaktadır.

TEFA…

Sektöründeki şirketler arasında kalitede lider olabilmek amacıyla sunduğumuz tüm ürün, hizmet ve çözümlerin sağlaması için gerekli tüm tedbirleri almak; tüm çalışanlarımız, müşterilerimiz ve tedarikçilerimiz ile uyum içerisinde çalışmak ve sistemimizin etkinliğini sürekli geliştirmektir.

 

 

BİR TEFA GRUP ŞİRKETİDİR.